Rezultate
Cu sediul în Bucureşti, Cycle European SRL oferă servicii financiare şi de marketing direct pentru a ajuta companiile să-şi recupereze datoriile restante de la persoane fizice sau juridice şi să-şi îmbunătăţească fluxul de numerar. Având peste 270 de angajaţi, Cycle European SRL este o filială a Cycle Credit, parte a grupului ICAP şi membră a AMCC – Asociaţia Managementului Creanţelor Comerciale. În calitate de subcontractant pentru organizaţii mari, instituţii publice şi bănci, Cycle Contact Centre este dedicată furnizării de servicii de nivel înalt, punând accent pe comunicaţiile telefonice. În acest sector, Cycle Contact Centre a fost contractată de 3 furnizori diferiţi, o companie naţională şi doi furnizori internaţionali de servicii de telefonie, dintre care unul nu răspundea cerinţelor clientului.
Mihail Puiu, partener al Expense Reduction Analysts Romania, a fost desemnat să analizeze categoria costurilor de telecomunicaţii în vederea optimizării consumului, cu scopul de a alinia nivelul serviciilor furnizate de către toţi furnizorii şi de a reduce costurile. Acesta trebuia să verifice corectitudinea facturării şi să obţină o mai mare transparenţă în acest proces. În primă fază, doi dintre furnizorii de servicii de telecomunicaţii nu au fost foarte încântaţi să revizuiască condiţiile contractului care tocmai fusese prelungit pentru încă doi ani, însă au fost rapid convinşi să renegocieze; al treilea furnizor, în schimb, deşi era în faza de revizuire a contractului, a fost destul de reticent în a discuta despre optimizare. Rezultatele licitaţiei au permis Expense Reduction Analysts să ofere clientului patru opţiuni dintre care să aleagă, fiecare soluţie asigurând un procent de 15% până la 19% reduceri per total şi, de asemenea, condiţii mai bune prin intermediul contractelor renegociate. Expense Reduction Analysts au recomandat opţiunea cu economisiri totale de 15%, care oferea mai multă flexibilitate şi mai puţine riscuri, opţiune care a fost în final validată de către client. Implementarea acestei soluţii a permis economisiri ca urmare a negocierii tarifelor şi optimizării contractelor. După analizarea facturilor, experţii de la Expense Reduction Analysts au descoperit că reducerea de 10% faţă de preţul de referinţă, reducere care era stipulată în contract, nu a fost aplicată şi, în plus, unul dintre furnizori nu a implementat oferta de preţ negociată în urmă cu doi ani, ceea ce a generat de-a lungul acestei perioade o eroare de facturare de aproximativ 47.000 Euro. A durat aproape 3 luni de zile ca Expense Reduction Analysts să recupereze toate sumele datorate, însă acest lucru a produs o mare satisfacţie clientului.